Oczywiście najważniejszy punkt programu to niezapomniana kampania RPG. Razem z przygotowującą nas do rozgrywki, rozbudowaną fabularnie “sesją” 0 rozegramy osiem sesji w 4-6 osobowych drużynach. Nasze kampanie odbywają się w wybranych przez uczestników systemach, a Mistrzowie Gry co roku przyjeżdżają z prawdziwymi nowościami! Jeśli jest taka potrzeba, można rozbić kampanię na dwie krótsze albo ostatnią sesję przeznaczyć na jednostrzał, żeby poznać dodatkowy system – wszystko w Twoich rękach!
Bohater Gracza to nie tylko kilka statystyk na kartce. Zanim zaczniemy rozgrywkę poświęcimy sporo czasu na określenie jakie są nasze oczekiwania wobec gry, a potem stworzymy drużynę postaci, które te oczekiwania spełnią. Ich historie, relacje z innymi BG, ważni NPCe, motywacje i cele, najskrytsze marzenia i mroczne sekrety – wszystko to pomoże nam wspólnie stworzyć emocjonującą opowieść i dobrze się bawić na sesjach.
Tu nie ma przypadkowych osób! Z naszą kadrą współpracujemy od lat, więc mamy pewność, że dają z siebie wszystko i prowadzą naprawdę świetne sesje. Są wśród nas doświadczeni prelegenci, organizatorzy konwentów, zdobywcy Pucharu Mistrza Mistrzów, twórcy kanałów youtube o tematyce RPG oraz Mistrzowie Gry współpracujący z największymi wydawnictwami przy akcjach promujących nowe systemy, ale przede wszystkim ludzie, którzy nie widzą świata poza grami fabularnymi. Każdego roku nasze szeregi zasilają też nowi Mistrzowie Gry, którzy przekonali nas, że są profesjonalni, zaangażowani i pełni pasji.
RPGi od kuchni. Dowiesz się skąd czerpać pomysły, jak konstruować sesje, jak grać i prowadzić, będziesz konstruować scenariusze przygód, uczyć się świadomego wykorzystywania mechaniki, budowania opisów, improwizacji i korzystania z muzyki – wszystko w praktyce.
LARP (live action role-playing) to gra fabularna pokrewna RPG-om, która też polega na wcielaniu się w role, ale ma w sobie więcej elementów teatru improwizowanego. Często wykorzystywane są stroje, rekwizyty czy specjalnie przygotowane lokacje. Na naszym larpie obozowym obozowicz otrzyma swoją własną, postać, której losy będzie odgrywał. Razem zadecydujemy o tym jaki będzie bieg wydarzeń!
Podczas obozu nie może zabraknąć także larpa na terenie XVIII wiecznego zamku w Ząbkowicach Śląskich. Do dyspozycji mamy ogromny dziedziniec, klimatyczne komnaty, mroczne podziemia i dzikie międzymurze. Na naszych obozach przeżywaliśmy już wiele niezwykłych historii, skomplikowane intrygi dworskie, zmagania magicznych ras w światach fantasy, horrory w klimatach science-fiction, changelingowe mroczne baśnie… Kolejną stworzymy razem!
Czym byłby obóz bez odrobiny zdrowej rywalizacji? Na każdym turnusie możecie się spodziewać co najmniej jednego z konkursów jakie wytworzyliśmy przez lata trwania obozów.
Konkurs ten, zwany w skrócie „kMGkiem”, angażuje wszystkich uczestników obozu. Ochotnicy przygotowują i prowadzą oceniane przez kadrę sesje według własnego pomysłu, a reszta obozowiczów wciela się w role graczy. Czyli dodatkowe sesje dla wszystkich, cenny feedback dla odważnych młodych Mistrzów Gry i wieczna chwała dla zwycięzcy!
Sprawdzimy swoje siły w trudnej sztuce improwizowania opisów pod muzykę. Dodatkowy bonus to poznanie mnóstwa nowych utworów, które świetnie nadadzą się do wykorzystania podczas sesji!
Podczas konkursu chętni obozowicze próbują swoich sił w odgrywaniu postaci w wymyślonych przez kadrę scenkach, komediowych oraz na poważnie.
Rzuć 2k10. Pierwszy rzut określi Ci klimat, a drugi temat tego co za chwilę nam opiszesz. Proste? Proste!
Na otwartej przez cały dzień Battlowni czekają stoły gotowe do rozegrania bitwy. Warhammer Fantasy Battle? WH40K? Age of Sigmar? A może coś mniejszego, jak Kill Team? Jeśli masz własną armię, koniecznie zabierz ją ze sobą – znajdzie się czas i miejsce, żeby sprawdzić się z innymi na polu walki.
Zapraszamy do gry w najstarszą i najpopularniejszą fantastyczną karciankę. Jeśli lubisz magiczne karteczki nie zapomnij swojej talii – wśród obozowiczów na pewno znajdziesz chętnych na epicki pojedynek!
Jedni lubią grać w Small World, inni w Neuroshima Hex czy Potwory w Tokio, jeszcze inni w Bang! albo Pędzące Żółwie…W naszym Games Roomie jest ponad 100 planszówek i karcianek o różnej dynamice oraz stopniu trudności, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Aktywność fizyczna wzmaga kreatywność na sesjach! Tłumaczymy wszystko od podstaw i dbamy o swoje bezpieczeństwo, a przy odpowiednio wysokim poziomie entuzjazmu może nawet zorganizujemy obozowy turniej? Kto wie może nabyte umiejętności przydadzą się podczas rzutów na sesjach 😉
Jugger umożliwia wykorzystanie umiejętności szermierczych, szybkości i sprytu, stanowiąc ultymatywną odpowiedź na pytanie o idealną rozrywkę ruchową. Tak przynajmniej twierdzą nasi obozowicze.
Kto z nas nie chciałby upiec własnych lembasów lub spróbować magicznych przysmaków rodem z Harrego Pottera? Zaskoczymy obozowiczów przepisami na coś fantastycznego – w obu znaczeniach!
Warto czasem oderwać się od kostek, map i figurek, dlatego wybierzemy się na co najmniej jedną pieszą wycieczkę po okolicy – odetchniemy świeżym powietrzem, rozprostujemy nogi i ruszymy zwiedzić uzdrowiskowe miasteczko – Duszniki-Zdrój.
To nieodłączna część każdego obozu – czas na rozmowy, wymianę wrażeń i dzielenie się tymi wszystkimi epickimi opowieściami z sesji. No i integrację z innymi naszymi obozami z okolicy! Tylko czekać aż ktoś wyciągnie gitarę!
7th Sea, Apocalypse World, Ars Magica, Changeling: The Dreaming, Changeling: The Lost, Cyberpunk, Crystalicum, Dark Heresy, Deadlands, Demon: The Descent, Diuna, Dungeons & Dragons (różne edycje), Dzikie Pola, Earthdawn, FATE, FATE: Acceleratted, Geist: The Sineater, Honor i Krew, Hunter: The Vigil, I am zombie, Innocent, InSpectres, Kiedy Rozum Śpi, Kompania Ostrzy, Legenda Pięciu Kręgów (różne edycje), LoTR RPG, Mag: Wstąpienie, Mechawojownik, Midnight, Miasto Mgły, Monastyr, MÖRK BORG, Mysia Straż, Neuroshima, Numenera, Obcy, One Ring, Only War, Ostrza w Mroku, Pirates, Potwór Tygodnia, Poza Czasem, Pożyczalscy, Rogue Trader, Savage Worlds, Scion, SCP, Shadowrun, Star Craft RPG, Star Wars RPG, Świat Mroku (różne edycje), Tajemnice Pętli, Tajemnice Powodzi, The Cat Hack, The Cats of Cthulhu, The End of the World, The Trial of Cthulhu, Triada, Toon, Urban Shadows, Vaesen, Wampir: Maskarada, Wampir: Requiem, Wiedźmin. Gra Wyobraźni, Wilkołak: Apokalipsa, Wilkołak: Odrzuceni, Witch Hunter, Wolsung, Warhammer (różne edycje), Yggdrasil, Zew Cthulhu (różne edycje), Monsterhearts: Nastoletnie potwory, Blade Runner, Falout…
3 posiłki dziennie + podwieczorek. Pierwszy posiłek – ciepła kolacja, ostatni – obiad + suchy prowiant na drogę powrotną.