Wyjazd RPG

Tu nie ma ostrego podziału na kadrę i uczestników – są tylko bardziej i mniej doświadczeni rpgowcy, którzy chcą wymieniać się między sobą swoimi pomysłami i zajawkami. Poniższe punkty programu to nasze propozycje, ale ostateczny kształt wyjazdu w całości zależy od demokratycznej decyzji uczestników.

Informacje

Cena: 1599 zł
Terminy: T6 23.08-03.09.2019
Zakwaterowanie: O.W. Mieszko
Wiek uczestników: 18+ lat

Zarezerwuj miejsce!

Wyjazd RPG

Tu nie ma ostrego podziału na kadrę i uczestników – są tylko bardziej i mniej doświadczeni rpgowcy, którzy chcą wymieniać się między sobą swoimi pomysłami i zajawkami. Poniższe punkty programu to nasze propozycje, ale ostateczny kształt wyjazdu w całości zależy od demokratycznej decyzji uczestników.

Informacje

Cena: 1599 zł
Terminy: T6 23.08-03.09.2019
Zakwaterowanie: O.W. Mieszko
Wiek uczestników: 18+ lat

Zarezerwuj miejsce!

Program wyjazdu

RSTUL19_P01

SESJE RPG

Oczywiście najważniejszy punkt programu to niezapomniana kampania RPG. Samo granie (nie licząc przygotowań, sesji 0, tłumaczenia mechaniki, tworzenia postaci, dyskusji, feedbacków i całej niezbędnej otoczki) to siedem czterogodzinnych sesji w 3–5 osobowych drużynach w wybranym przez graczy systemie. Może będzie to jedna długa kampania, może dwie krótsze albo seria jednostrzałów? Może Mistrzowie Gry będą się między sobą zmieniać, a może gracze przechodzić z jednej drużyny do drugiej? Dogadamy się na miejscu!

WIĘCEJ SESJI RPG

Lubisz nie tylko grać, ale i prowadzić? Masz system autorski, który chcesz przetestować? RPGów potrzebujesz bardziej niż snu? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wyjazdowicze rozgrywali dodatkowo tyle sesji, ile im się zamarzy, w wolnych chwilach albo zamiast innych punktów programu. Chcesz tylko jeść i grać? Proszę bardzo, to wyjazd dla dorosłych ludzi, którzy wiedzą co robią.
RSTUL19_P02
RSTUL19_P03

WARSZTATY

Wspólne tworzenie scenariusza, który można wykorzystać do różnych settingów, warsztaty szybkiego tworzenia interesujących NPCów, improwizowanie opisów pod muzykę, wybory, które wzbudzą emocje graczy, fabuła nieliniowa – przećwiczymy te elementy konstruowania przygody i prowadzenia, które Was najbardziej interesują.
Już dwa razy w Quentinie, ogólnopolskim konkursie na najlepszy scenariusz, wygrali uczestnicy naszych wyjazdów. Przypadek?

PANELE DYSKUSYJNE

Kto jest odpowiedzialny za powodzenie sesji? Jakie są wady i zalety mechanik uniwersalnych? Jak prowadzić kampanię w estetyce gore? Jakich trudności przysparza rozgrywanie wątków miłosnych? Jak i po co wprowadzać trudne tematy do RPGów? Mistrzowie Gry – których często znacie od lat i niejedną kampanię z nimi rozegraliście – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
RSTUL19_P04

KONKURS MISTRZA GRY

To wyjazd dla starych wyjadaczy – więc na „kMGku” spodziewamy się dużej frekwencji i wysokiego poziomu. Konkurs będzie podzielony na dwa etapy. Pierwsza sesja, potem szczegółowy feedback od kadry i parę dni później kolejne podejście do tej samej fabuły, tylko z wprowadzonymi poprawkami i oczywiście nową ekipą graczy. W ten sposób łatwo od razu przetestować otrzymane rady i naprawić błędy!
RSTUL19_P05

OGNISKA I INTEGRACJA

To wyjazd dla pełnoletnich, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby od czasu do czasu zorganizować sobie po wieczornych sesjach ognisko, napić się wspólnie piwa i pogadać o życiu, śmierci i rpgach (głównie rpgach).
RSTUL19_P07

LARP

W ekipie samych dorosłych graczy można będzie poszaleć. Zaproponujemy Wam coś wymagającego pod względem klimatu oraz formy. Przygotowując się do larpa porozmawiamy o immersji, o rozgrywaniu swoich wątków pod innych graczy, o dynamice i dramatyzmie, słowem o wszystkim tym, co sprawia, że rozgrywka tworzy spójną całość, którą potem wspomina się przez lata.
RSTUL19_P08

MAGIC: THE GATHERING

Kojarzysz najstarszą i najpopularniejszą fantastyczną karciankę? Jeśli lubisz magiczne karteczki nie zapomnij swojej talii, pewnie znajdzie się paru chętnych do gry.

GAMES ROOM

Jedni lubią grać w Small World, inni w Neuroshima Hex czy Potwory w Tokio, jeszcze inni w Bang! albo Pędzące Żółwie…W naszym Games Roomie jest ponad 100 planszówek i karcianek o różnej dynamice oraz stopniu trudności, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.
RSTUL19_P09
RSTUL19_P10

ŁUCZNICTWO

Aktywność fizyczna wzmaga kreatywność na sesjach! Dobrym sposobem na rozruszanie mięśni jest trening łucznictwa, a skuteczne szukanie zgubionych strzał podobno daje przerzuty w testach na spostrzegawczość.

FECHTUNEK

Błyskotliwe cięcia i zastawy z mistrzostwem wykonywane przez naszych bohaterów… są trudne do powtórzenia w rzeczywistości, ale się postaramy. Będziemy używać bezpiecznej broni Go-Now i masek szermierczych, a jeśli poziom entuzjazmu będzie wystarczająco wysoki to może nawet zorganizujemy obozowy turniej?
RSTUL19_P11

JUGGER

Jugger umożliwia wykorzystanie umiejętności szermierczych, szybkości i sprytu, stanowiąc ultymatywną odpowiedź na pytanie o idealną rozrywkę ruchową. Tak przynajmniej twierdzą nasi wyjazdowicze.
RSTUL19_P13
RSTUL19_P12

RPG/WOJNA

To nie jest oficjalny punkt programu. Nikt nie będzie do Ciebie strzelał. ABSOLUTNIE NIE ZABIERAJ SWOJEGO NERFA ANI ZAPASU AMUNICJI!
RSTUL19_P14

WYCIECZKA PIESZA

Spokojnie, to taki żart. To znaczy jak ktoś będzie chciał na spacer to niedaleko są super trasy turystyczne, a nawet można skoczyć na chwilę do Czech! Ale to wyjazd a nie obóz, więc nikogo do niczego nie będziemy zmuszać, a na pizzę do Dusznik można pojechać samochodem.
RSTUL19_P01

SESJE RPG

Oczywiście najważniejszy punkt programu to niezapomniana kampania RPG. Samo granie (nie licząc przygotowań, sesji 0, tłumaczenia mechaniki, tworzenia postaci, dyskusji, feedbacków i całej niezbędnej otoczki) to siedem czterogodzinnych sesji w 3–5 osobowych drużynach w wybranym przez graczy systemie. Może będzie to jedna długa kampania, może dwie krótsze albo seria jednostrzałów? Może Mistrzowie Gry będą się między sobą zmieniać, a może gracze przechodzić z jednej drużyny do drugiej? Dogadamy się na miejscu!
RSTUL19_P02

WIĘCEJ SESJI RPG

Lubisz nie tylko grać, ale i prowadzić? Masz system autorski, który chcesz przetestować? RPGów potrzebujesz bardziej niż snu? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wyjazdowicze rozgrywali dodatkowo tyle sesji, ile im się zamarzy, w wolnych chwilach albo zamiast innych punktów programu. Chcesz tylko jeść i grać? Proszę bardzo, to wyjazd dla dorosłych ludzi, którzy wiedzą co robią.
RSTUL19_P03

WARSZTATY

Wspólne tworzenie scenariusza, który można wykorzystać do różnych settingów, warsztaty szybkiego tworzenia interesujących NPCów, improwizowanie opisów pod muzykę, wybory, które wzbudzą emocje graczy, fabuła nieliniowa – przećwiczymy te elementy konstruowania przygody i prowadzenia, które Was najbardziej interesują.
Już dwa razy w Quentinie, ogólnopolskim konkursie na najlepszy scenariusz, wygrali uczestnicy naszych wyjazdów. Przypadek?
RSTUL19_P04

PANELE DYSKUSYJNE

Kto jest odpowiedzialny za powodzenie sesji? Jakie są wady i zalety mechanik uniwersalnych? Jak prowadzić kampanię w estetyce gore? Jakich trudności przysparza rozgrywanie wątków miłosnych? Jak i po co wprowadzać trudne tematy do RPGów? Mistrzowie Gry – których często znacie od lat i niejedną kampanię z nimi rozegraliście – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
RSTUL19_P05

KONKURS MISTRZA GRY

To wyjazd dla starych wyjadaczy – więc na „kMGku” spodziewamy się dużej frekwencji i wysokiego poziomu. Konkurs będzie podzielony na dwa etapy. Pierwsza sesja, potem szczegółowy feedback od kadry i parę dni później kolejne podejście do tej samej fabuły, tylko z wprowadzonymi poprawkami i oczywiście nową ekipą graczy. W ten sposób łatwo od razu przetestować otrzymane rady i naprawić błędy!

LARP

W ekipie samych dorosłych graczy można będzie poszaleć. Zaproponujemy Wam coś wymagającego pod względem klimatu oraz formy. Przygotowując się do larpa porozmawiamy o immersji, o rozgrywaniu swoich wątków pod innych graczy, o dynamice i dramatyzmie, słowem o wszystkim tym, co sprawia, że rozgrywka tworzy spójną całość, którą potem wspomina się przez lata.
RSTUL19_P07

OGNISKA I INTEGRACJA

To wyjazd dla pełnoletnich, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby od czasu do czasu zorganizować sobie po wieczornych sesjach ognisko, napić się wspólnie piwa i pogadać o życiu, śmierci i rpgach (głównie rpgach).
RSTUL19_P08

MAGIC: THE GATHERING

Kojarzysz najstarszą i najpopularniejszą fantastyczną karciankę? Jeśli lubisz magiczne karteczki nie zapomnij swojej talii, pewnie znajdzie się paru chętnych do gry.
RSTUL19_P09

GAMES ROOM

Jedni lubią grać w Small World, inni w Neuroshima Hex czy Potwory w Tokio, jeszcze inni w Bang! albo Pędzące Żółwie…W naszym Games Roomie jest ponad 100 planszówek i karcianek o różnej dynamice oraz stopniu trudności, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.
RSTUL19_P10

ŁUCZNICTWO

Aktywność fizyczna wzmaga kreatywność na sesjach! Dobrym sposobem na rozruszanie mięśni jest trening łucznictwa, a skuteczne szukanie zgubionych strzał podobno daje przerzuty w testach na spostrzegawczość.
RSTUL19_P11

FECHTUNEK

Błyskotliwe cięcia i zastawy z mistrzostwem wykonywane przez naszych bohaterów… są trudne do powtórzenia w rzeczywistości, ale się postaramy. Będziemy używać bezpiecznej broni Go-Now i masek szermierczych, a jeśli poziom entuzjazmu będzie wystarczająco wysoki to może nawet zorganizujemy obozowy turniej?
RSTUL19_P12

RPG/WOJNA

To nie jest oficjalny punkt programu. Nikt nie będzie do Ciebie strzelał. ABSOLUTNIE NIE ZABIERAJ SWOJEGO NERFA ANI ZAPASU AMUNICJI!
RSTUL19_P13

JUGGER

Jugger umożliwia wykorzystanie umiejętności szermierczych, szybkości i sprytu, stanowiąc ultymatywną odpowiedź na pytanie o idealną rozrywkę ruchową. Tak przynajmniej twierdzą nasi wyjazdowicze.
RSTUL19_P14

WYCIECZKA PIESZA

Spokojnie, to taki żart. To znaczy jak ktoś będzie chciał na spacer to niedaleko są super trasy turystyczne, a nawet można skoczyć na chwilę do Czech! Ale to wyjazd a nie obóz, więc nikogo do niczego nie będziemy zmuszać, a na pizzę do Dusznik można pojechać samochodem.

Co jeszcze się dzieje?