+48 22 6688507
btorion@btorion.pl
Pn-Pt: 10:00-18:00, Sb: 9:00-14:00

Wyjazd RPG dla osób dorosłych

Tu nie ma ostrego podziału na kadrę i uczestników – są tylko bardziej i mniej doświadczeni rpgowcy, którzy chcą wymieniać się między sobą swoimi pomysłami i zajawkami. Poniższe punkty programu to nasze propozycje, ale ostateczny kształt wyjazdu w całości zależy od demokratycznej decyzji uczestników.

Informacje

Cena Frist Minute*: 1549 zł
Cena regularna: 1599 zł
Terminy: T6 27.08-06.09.2020
Zakwaterowanie: O.W. Mieszko
Wiek uczestników: 18+ lat

Zarezerwuj miejsce!

*Cena First Minute obowiązuje przy złożeniu rezerwacji do 31.03.2020

Wyjazd RPG dla osób dorosłych

Tu nie ma ostrego podziału na kadrę i uczestników – są tylko bardziej i mniej doświadczeni rpgowcy, którzy chcą wymieniać się między sobą swoimi pomysłami i zajawkami. Poniższe punkty programu to nasze propozycje, ale ostateczny kształt wyjazdu w całości zależy od demokratycznej decyzji uczestników.

Informacje

Cena Frist Minute*: 1549 zł
Cena regularna: 1599 zł
Terminy: T6 27.08-06.09.2020
Zakwaterowanie: O.W. Mieszko
Wiek uczestników: 18+ lat

Zarezerwuj miejsce!

*Cena First Minute obowiązuje przy złożeniu rezerwacji do 31.03.2020

Program wyjazdu

SESJE RPG

Oczywiście najważniejszy punkt programu to niezapomniana kampania RPG. Samo granie (nie licząc przygotowań, sesji 0, tłumaczenia mechaniki, tworzenia postaci, dyskusji, feedbacków i całej niezbędnej otoczki) to minimum sześć czterogodzinnych sesji w 3–5 osobowych drużynach w wybranym przez graczy systemie. Może będzie to jedna długa kampania, może dwie krótsze albo seria jednostrzałów? Może Mistrzowie Gry będą się między sobą zmieniać, a może gracze przechodzić z jednej drużyny do drugiej? Dogadamy się na miejscu!

WIĘCEJ SESJI RPG

Lubisz nie tylko grać, ale i prowadzić? Masz system autorski, który chcesz przetestować? RPGów potrzebujesz bardziej niż snu? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wyjazdowicze rozgrywali dodatkowo tyle sesji, ile im się zamarzy, w wolnych chwilach albo zamiast innych punktów programu. Chcesz tylko jeść i grać? Proszę bardzo, to wyjazd dla dorosłych ludzi, którzy wiedzą co robią.

WARSZTATY

Wspólne tworzenie scenariusza, który można wykorzystać do różnych settingów, warsztaty szybkiego tworzenia interesujących NPCów, improwizowanie opisów pod muzykę, wybory, które wzbudzą emocje graczy, fabuła nieliniowa – przećwiczymy te elementy konstruowania przygody i prowadzenia, które Was najbardziej interesują.
Już dwa razy w Quentinie, ogólnopolskim konkursie na najlepszy scenariusz, wygrali uczestnicy naszych wyjazdów. Przypadek?

PANELE DYSKUSYJNE

Kto jest odpowiedzialny za powodzenie sesji? Jakie są wady i zalety mechanik uniwersalnych? Jak prowadzić kampanię w estetyce gore? Jakich trudności przysparza rozgrywanie wątków miłosnych? Jak i po co wprowadzać trudne tematy do RPGów? Mistrzowie Gry – których często znacie od lat i niejedną kampanię z nimi rozegraliście – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

KONKURS MISTRZA GRY

To wyjazd dla starych wyjadaczy – więc na „kMGku” spodziewamy się dużej frekwencji i wysokiego poziomu. Konkurs będzie podzielony na dwa etapy. Pierwsza sesja, potem szczegółowy feedback od kadry i parę dni później kolejne podejście do tej samej fabuły, tylko z wprowadzonymi poprawkami i oczywiście nową ekipą graczy. W ten sposób łatwo od razu przetestować otrzymane rady i naprawić błędy!

OGNISKA I INTEGRACJA

To wyjazd dla pełnoletnich, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby od czasu do czasu zorganizować sobie po wieczornych sesjach ognisko, napić się wspólnie piwa i pogadać o życiu, śmierci i rpgach (głównie rpgach).

LARP

W ekipie samych dorosłych graczy można będzie poszaleć. Zaproponujemy Wam coś wymagającego pod względem klimatu oraz formy. Przygotowując się do larpa porozmawiamy o immersji, o rozgrywaniu swoich wątków pod innych graczy, o dynamice i dramatyzmie, słowem o wszystkim tym, co sprawia, że rozgrywka tworzy spójną całość, którą potem wspomina się przez lata.

MAGIC: THE GATHERING

Kojarzysz najstarszą i najpopularniejszą fantastyczną karciankę? Jeśli lubisz magiczne karteczki nie zapomnij swojej talii, pewnie znajdzie się paru chętnych do gry.

GAMES ROOM

Jedni lubią grać w Small World, inni w Neuroshima Hex czy Potwory w Tokio, jeszcze inni w Bang! albo Pędzące Żółwie…W naszym Games Roomie jest ponad 100 planszówek i karcianek o różnej dynamice oraz stopniu trudności, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.

ŁUCZNICTWO

Aktywność fizyczna wzmaga kreatywność na sesjach! Dobrym sposobem na rozruszanie mięśni jest trening łucznictwa, a skuteczne szukanie zgubionych strzał podobno daje przerzuty w testach na spostrzegawczość.

FECHTUNEK

Błyskotliwe cięcia i zastawy z mistrzostwem wykonywane przez naszych bohaterów… są trudne do powtórzenia w rzeczywistości, ale się postaramy. Będziemy używać bezpiecznej broni Go-Now i masek szermierczych, a jeśli poziom entuzjazmu będzie wystarczająco wysoki to może nawet zorganizujemy obozowy turniej?

JUGGER

Jugger umożliwia wykorzystanie umiejętności szermierczych, szybkości i sprytu, stanowiąc ultymatywną odpowiedź na pytanie o idealną rozrywkę ruchową. Tak przynajmniej twierdzą nasi wyjazdowicze.

RPG/WOJNA

To nie jest oficjalny punkt programu. Nikt nie będzie do Ciebie strzelał. ABSOLUTNIE NIE ZABIERAJ SWOJEGO NERFA ANI ZAPASU AMUNICJI!

WYCIECZKA PIESZA

Spokojnie, to taki żart. To znaczy jak ktoś będzie chciał na spacer to niedaleko są super trasy turystyczne, a nawet można skoczyć na chwilę do Czech! Ale to wyjazd a nie obóz, więc nikogo do niczego nie będziemy zmuszać, a na pizzę do Dusznik można pojechać samochodem.

SESJE RPG

Oczywiście najważniejszy punkt programu to niezapomniana kampania RPG. Samo granie (nie licząc przygotowań, sesji 0, tłumaczenia mechaniki, tworzenia postaci, dyskusji, feedbacków i całej niezbędnej otoczki) to minimum sześć czterogodzinnych sesji w 3–5 osobowych drużynach w wybranym przez graczy systemie. Może będzie to jedna długa kampania, może dwie krótsze albo seria jednostrzałów? Może Mistrzowie Gry będą się między sobą zmieniać, a może gracze przechodzić z jednej drużyny do drugiej? Dogadamy się na miejscu!

WIĘCEJ SESJI RPG

Lubisz nie tylko grać, ale i prowadzić? Masz system autorski, który chcesz przetestować? RPGów potrzebujesz bardziej niż snu? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wyjazdowicze rozgrywali dodatkowo tyle sesji, ile im się zamarzy, w wolnych chwilach albo zamiast innych punktów programu. Chcesz tylko jeść i grać? Proszę bardzo, to wyjazd dla dorosłych ludzi, którzy wiedzą co robią.

WARSZTATY

Wspólne tworzenie scenariusza, który można wykorzystać do różnych settingów, warsztaty szybkiego tworzenia interesujących NPCów, improwizowanie opisów pod muzykę, wybory, które wzbudzą emocje graczy, fabuła nieliniowa – przećwiczymy te elementy konstruowania przygody i prowadzenia, które Was najbardziej interesują.
Już dwa razy w Quentinie, ogólnopolskim konkursie na najlepszy scenariusz, wygrali uczestnicy naszych wyjazdów. Przypadek?

PANELE DYSKUSYJNE

Kto jest odpowiedzialny za powodzenie sesji? Jakie są wady i zalety mechanik uniwersalnych? Jak prowadzić kampanię w estetyce gore? Jakich trudności przysparza rozgrywanie wątków miłosnych? Jak i po co wprowadzać trudne tematy do RPGów? Mistrzowie Gry – których często znacie od lat i niejedną kampanię z nimi rozegraliście – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

KONKURS MISTRZA GRY

To wyjazd dla starych wyjadaczy – więc na „kMGku” spodziewamy się dużej frekwencji i wysokiego poziomu. Konkurs będzie podzielony na dwa etapy. Pierwsza sesja, potem szczegółowy feedback od kadry i parę dni później kolejne podejście do tej samej fabuły, tylko z wprowadzonymi poprawkami i oczywiście nową ekipą graczy. W ten sposób łatwo od razu przetestować otrzymane rady i naprawić błędy!

LARP

W ekipie samych dorosłych graczy można będzie poszaleć. Zaproponujemy Wam coś wymagającego pod względem klimatu oraz formy. Przygotowując się do larpa porozmawiamy o immersji, o rozgrywaniu swoich wątków pod innych graczy, o dynamice i dramatyzmie, słowem o wszystkim tym, co sprawia, że rozgrywka tworzy spójną całość, którą potem wspomina się przez lata.

OGNISKA I INTEGRACJA

To wyjazd dla pełnoletnich, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby od czasu do czasu zorganizować sobie po wieczornych sesjach ognisko, napić się wspólnie piwa i pogadać o życiu, śmierci i rpgach (głównie rpgach).

MAGIC: THE GATHERING

Kojarzysz najstarszą i najpopularniejszą fantastyczną karciankę? Jeśli lubisz magiczne karteczki nie zapomnij swojej talii, pewnie znajdzie się paru chętnych do gry.

GAMES ROOM

Jedni lubią grać w Small World, inni w Neuroshima Hex czy Potwory w Tokio, jeszcze inni w Bang! albo Pędzące Żółwie…W naszym Games Roomie jest ponad 100 planszówek i karcianek o różnej dynamice oraz stopniu trudności, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.

ŁUCZNICTWO

Aktywność fizyczna wzmaga kreatywność na sesjach! Dobrym sposobem na rozruszanie mięśni jest trening łucznictwa, a skuteczne szukanie zgubionych strzał podobno daje przerzuty w testach na spostrzegawczość.

FECHTUNEK

Błyskotliwe cięcia i zastawy z mistrzostwem wykonywane przez naszych bohaterów… są trudne do powtórzenia w rzeczywistości, ale się postaramy. Będziemy używać bezpiecznej broni Go-Now i masek szermierczych, a jeśli poziom entuzjazmu będzie wystarczająco wysoki to może nawet zorganizujemy obozowy turniej?

RPG/WOJNA

To nie jest oficjalny punkt programu. Nikt nie będzie do Ciebie strzelał. ABSOLUTNIE NIE ZABIERAJ SWOJEGO NERFA ANI ZAPASU AMUNICJI!

JUGGER

Jugger umożliwia wykorzystanie umiejętności szermierczych, szybkości i sprytu, stanowiąc ultymatywną odpowiedź na pytanie o idealną rozrywkę ruchową. Tak przynajmniej twierdzą nasi wyjazdowicze.

WYCIECZKA PIESZA

Spokojnie, to taki żart. To znaczy jak ktoś będzie chciał na spacer to niedaleko są super trasy turystyczne, a nawet można skoczyć na chwilę do Czech! Ale to wyjazd a nie obóz, więc nikogo do niczego nie będziemy zmuszać, a na pizzę do Dusznik można pojechać samochodem.

Co jeszcze się dzieje?

Copyright (c) Biuro Turystyki Orion 1992-2020. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Projekt własny, wykonanie WEBOPCJA.PL.