Młodzieżowy Obóz RPG – Magic: the Gathering

13-20 lat

1769 zł

T4 7-19.08.2017

O.W. Mieszko

Zarezerwuj miejsce!

Program młodzieżowego Obozu RPG – Magic: the Gathering

Doświadczenie nauczyło nas jak wielką popularnością cieszą się w RPGowym środowisku gry karciane. Stąd program zapewniający Wam mnóstwo czasu na granie w Magic the Gathering pod okiem zawodowców z branży. Draft, turniej czy sesja – emocje tkwią w kartach!

  • Sesje RPG

Kampania złożona z ośmiu czterogodzinnych sesji w 3–5 osobowych drużynach w jednym z ponad 30 możliwych systemów. Na samym początku obozu Mistrzowie Gry opowiedzą o nich graczom, żeby ułatwić wybór, a jeśli chcecie poznać kilka Wasz MG zamiast jednej długiej kampanii poprowadzi parę krótszych w różnych konwencjach. Od kilku lat współpracujemy z tymi samymi osobami, chociaż każdego roku nasze szeregi zasila kilku nowych MG i instruktorów. Są profesjonalni, zaangażowani i pełni pasji, a co najważniejsze: wspaniale się dogadujecie. I w te wakacje spotkacie się z wypróbowaną „Starą Gwardią”!

  • Multum systemów do wyboru!

Warhammer, Dungeons & Dragons, Dark Heresy, Neuroshima, Cyberpunk, Wolsung, Zew Cthulhu, Świat Mroku i nowy Świat Mroku (w tym: Wilkołak, Wampir, Changeling, Hunter, Geist, Innocent), Legenda Pięciu Kręgów, Honor i Krew, 7th Sea, Earthdawn, Shadowrun, Dzikie Pola, Dead Lands, Monastyr, Poza Czasem, Savage Worlds, Witch Hunter, Pirates, Star Wars RPG, Rogue Trader, Crystalicum, Star Craft RPG, LoTR RPG, Midnight i inne.

  • Rozgrywki „Magic: the Gathering”

Magic the Gathering to prawdziwa królowa pośród gier karcianych. Każda talia, to arsenał różnorodnych czarów. Są w niej zaklęcia przyzywające potwory, przekleństwa i oczarowania, magiczne artefakty i malownicze krainy, z których czerpiesz manę – swoją moc. Istnieje pięć kolorów magii: biała – moc dobra, prawości i ochrony, czarna – moc nekromancji, demonologii i zła, czerwona – niszczycielska jak ogień i niewzruszona jak ziemia, niebieska – kunsztowna, pełna mądrości i lekkości – jak powietrze oraz woda i wreszcie zielona, w której skupiają się siły dzikiej przyrody. Od Ciebie zależy jaki wybierzesz styl gry, na jakie kolory postawisz i które z tysięcy kart złożą się na Twoją talię.

Żeby grać, trzeba mieć czym, dlatego na obozie nauczymy cię składania topowej talii pod okiem profesjonalnych traderów. Ale trzeba też wiedzieć jak grać, żeby wygrać, więc podszkolimy cię ze strategii. Obozowy sklepik z najnowszymi edycjami i dodatkami pozwoli ci uzupełnić albo skompletować od nowa talię, którą potem wypróbujesz w rywalizacji typu DRAFT, turniejach standard i limited i rzecz jasna w grach w formacie casual.

  • LARP na terenie obozu

LARP to sposób na rozegranie przygody „na żywo” – w scenerii odpowiadającej realiom świata gry, często z użyciem stylizowanych kostiumów i dekoracji. Tereny otaczające nasz ośrodek wydają się być stworzone do tego rodzaju rozrywki – z czego skrzętnie skorzystamy i postaramy się jak co roku czymś Was zaskoczyć.

  • LARP w srebrnogórskiej twierdzy

Podczas obozu nie może zabraknąć także rozgrywki na terenie XVIII wiecznej twierdzy w Srebrnej Górze, największej górskiej twierdzy w Europie. Rozległy podwórzec i tajemnicze lochy widziały już dziesiątki historii – skomplikowane intrygi dworskie, zmagania magicznych ras w światach fantasy, horrory w klimatach science-fiction, changelingowe mroczne baśnie… Kolejną stworzymy razem.

  • Prelekcje

Gry fabularne i ogromne obszary kultury, z których czerpią to temat, którego nie da się wyczerpać. Jak przygotować się do sesji i rozwiązać problemy w drużynie? Na czym polegają gry Indie? Które filmy i książki były inspirowane RPG? Odpowiedzi znajdziecie na prelekcjach. Mamy nadzieję, że wiele nauczymy się też od Was!

  • Projekcje

Kino pozwala nadać kształt niesamowitym pomysłom – jest pełne obrazów i scen, pozwalających lepiej wyobrazić sobie rzeczy dziejące się na sesji. To również skarbnica inspiracji: wciągających fabuł, malowniczych bohaterów i miejsc, trików i zwrotów akcji. Można z niej czerpać bez końca!

  • Games Room

Dixit, SmallWorlds, Osadnicy z Catanu, Pandemic, Bang!, Szogun… Wymieniać można by długo, bo do wykorzystania mamy kilkadziesiąt gier o różnej dynamice i stopniu trudności.

  • Battlownia

Na battlowni czekać na Was będą stoły gotowe do rozegrania bitwy. Jeśli macie swoje armie, weźcie je ze sobą – znajdzie się czas i miejsce, żeby sprawdzić się z innymi na polu walki.

  • Łucznictwo

Niemal w każdej grze fabularnej mamy do czynienia z łucznikami – czy to drużynowe sokole oko, czy bezwzględna gwardia śmiertelnego wroga, zawsze przewinie się kilka celnych strzał. Warto więc poznać tajemnice, kryjące się za tą szlachetną dyscypliną.

  • Fechtunek

Błyskotliwe cięcia i zastawy z mistrzostwem wykonywane przez Waszych bohaterów na ścieżkach i bezdrożach światów RPG to nie to samo, co prawdziwa szermierka. Możecie zdobyć o niej pojęcie w walce otulinowcami, spreparowaną, miękką bronią, którą nie da się zrobić nikomu krzywdy.

  • Postapokaliptyczny sport jugger

Jugger, inspirowany kultowym filmem postapokaliptycznym „Krew bohaterów”, umożliwia wykorzystanie umiejętności szermierczych, szybkości i sprytu, stanowiąc ultymatywną odpowiedź na pytanie o idealną rozrywkę ruchową. Tak przynajmniej twierdzą nasi obozowicze.

  • Konkursy
Turniej Gracza

Turniej Gracza zawsze przysparza wielu emocji: od lawin śmiechu po refleksję i zadumę. Jeśli czujesz w sobie duszę , wykaż się w odgrywaniu scenek i zgarnij nagrodę.

Turniej Mistrza Gry

Wielu z Was to nie tylko gracze, ale i Mistrzowie. Stań w szranki, poprowadź sesję i zaskocz nas! Wygrana w Turieju Mistrza Gry bywa przepustką do obozowej kadry.

Wielka Improwizacja

Bitwa o tytuł Mistrza Opisu to nie przelewki. Jeśli nie przerażają cię wyzwania i twardzi przeciwnicy, sprawdź swoje siły w trudnej sztuce improwizowania opisów pod muzykę.

  • Fantastyczne warsztaty kulinarne – NOWOŚĆ NA OBOZACH!

Kto z nas nie chciałby upiec własnych lembasów lub spróbować smakołyków, które skusiły Edmunda Pevensie do zdradzenia własnej rodziny? Zaskoczymy obozowiczów przepisami na coś fantastycznego – w obu znaczeniach!

  •  Wycieczka piesza

Warto czasem oderwać się od kostek, map i figurek, dlatego wybierzemy się na pieszą wycieczkę do malowniczego miasteczka Duszniki Zdrój. Chętnym umożliwimy zwiedzenie Muzeum Papiernictwa oraz wzięcie udziału w warsztatach tworzenia papieru czerpanego.

  • Ogniska z gitarą

To nieodłączna część każdego obozu – czas na poznawanie nowych ludzi, rozmowy, wymianę wrażeń i snucie rozmaitych historii.

Przykładowy dzień Obozowicza

Dzień I:
  • po śniadaniu – cztery godziny sesji w wybranym systemie, np. Warhammer: zmagania z Chaosem w lasach i miastach szarych od deszczu

  • po obiedzie: turniej Magic: the Gathering – DRAFT

  • po kolacji: projekcja, klasyka cyberpunku – Ghost In the Shell

Dzień II:
  • po śniadaniu: cztery godziny sesji w wybranym systemie – np. Legenda Pięciu Kręgów: samurajski honor i obowiązek w pogmatwanym świecie intryg i subtelnych zależności

  • po obiedzie: fechtunek – trochę ruchu i adrenaliny na świeżym powietrzu

  • po kolacji: turniej Magic: the Gathering – Liga Gateway

Dzień III:
  • po śniadaniu: wycieczka z przewodnikiem szlakami Gór Bystrzyckich – świeże powietrze i piękne widoki

  • po obiedzie: prelekcja – tajniki składania talii

  • po kolacji: cztery godziny sesji w wybranym systemie: np. Neuroshima: przemierzanie niebezpiecznych bezdroży zrujnowanych Stanów Zjednoczonych

Jesteś tu po raz pierwszy? RPGi, LARPy i karcianki to dla Ciebie czarna magia?

Dowiedz się więcej

o tym czym zajmujemy się na naszych wyjazdach!